Airsoft-Pieksämäki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Airsoft-Pieksämäki

#pmksoft
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.

Siirry alas 
+24
Roppari
kasez
monkey
Joku-ukko
Tetris
FinnViking
SFall
komA
Pexi69
Rahi
Pave
jassuu
Hekeee
zoftaaja
Antti
Vilukki
Tirkkonen
samsam
ökkölänpökö
Sytytyslanka
Hyvönen
Abelius
Darkki
Peqe
28 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Peqe

Peqe


Viestien lukumäärä : 129
Join date : 01.05.2008
Paikkakunta : Pieksämäki

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeTo Toukokuu 29, 2008 12:52 pm

Omassa TM Ak-47 hopissa on jotakin häikää, hopup on melkein nollalla jotta 0.2g lentäisi suoraa, hoppi kumissa vikaa??

Edit: Eli tänne teknisiä ongelmia -Abe
Takaisin alkuun Siirry alas
Darkki

Darkki


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 22.04.2008

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeTo Toukokuu 29, 2008 12:55 pm

Kannattaa tehdä teknisille ongelmille oma aihe.
Takaisin alkuun Siirry alas
Abelius

Abelius


Viestien lukumäärä : 226
Join date : 22.04.2008
Ikä : 36

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeTo Toukokuu 29, 2008 5:08 pm

Jos saat kuulan lentämään suoraan, ei ongelmaa ole. Uuden aseen uusi hoppikumi antaa enemmän kierrettä kuin vanhempi, kuluessaan se koskettaa vähemmän ja vähemmän kuulaan ja sitä kautta antaa ajan myötä vähemmän kierrettä. Jos taas nolla-asetuksellakin kumi antaa liikaa hoppia, kannattaa pistää menemään muutama sata kuulaa ja viimeisenä vaihtoehtona suihkauttaa hieman silikoniöljyä. Mutta kuten sanoin, mitään säätöä ei kannata ruveta tekemään jos ase toimii jo halutulla tavalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hyvönen

Hyvönen


Viestien lukumäärä : 130
Join date : 27.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Naarajärvi

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeMa Toukokuu 18, 2009 10:49 pm

Elikkäs tilasin tuommoisen JG B.A.R-10 G tarkkuuskiväärin ja pari viikkoa se kesti kunnes alkoi tulla jotain häikkää.. Kun pulttilukon vedät taakse niin se vain pamahtaa samantien eikä ase virity. Eli pitäisi searit vaihtaa vai..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sytytyslanka

Sytytyslanka


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 04.05.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Kangasniemi

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeTi Toukokuu 19, 2009 5:26 am

Ei vaan kannattaa lähettää takaisin sinne mistä ostitkin. Suomessa on 14 päivän palautusoikeus nettikaupoissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hyvönen

Hyvönen


Viestien lukumäärä : 130
Join date : 27.12.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Naarajärvi

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeTi Toukokuu 19, 2009 8:05 pm

Oolrait pistän siis aseen takaisin Milgearille.. toivottavasti tulee ehjänä takaisin. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
ökkölänpökö

ökkölänpökö


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 09.12.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Kuopio

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: kjw m700 takedown   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 5:43 pm

Tiedättekö miten kyseisestä aseesta (kjw m700 takedown) irtoaa sisäpiippu ulkopiipusta.
Laittakaa linkkiä jos löytyy räjäytyskuvia,ohjeetkin kelpaavat myös.
Takaisin alkuun Siirry alas
samsam

samsam


Viestien lukumäärä : 92
Join date : 02.03.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Pieksämäki

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeTo Huhti 01, 2010 7:03 pm

Mikähän mahtaa olla kun g36k:ssani kuulat kiertävät järestään oikealle n.20m lennettyään? Olen säätänyt hoppia erilailla mutta sekään ei vaikuta kuulan sivulle kiertoon. Onko jollakin järkeen käypää selitystä kun ei itsellä tule mieleen että mikä kumma voisi olla vikana? Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Tirkkonen

Tirkkonen


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 08.07.2008
Ikä : 36
Paikkakunta : Kuopio, Puijonlaakso

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeTo Huhti 01, 2010 8:09 pm

Hop-upin kiinnitys mekanismi on irti ja pippu on tästä syystä "kiertynyt" pois paikaltaan joka on syy kuulan lentoradan muutokseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vilukki

Vilukki


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 22.06.2009
Paikkakunta : Kuopio

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 12:33 pm

Tai sitten hoppikumi on hieman vinossa piipun päällä vaikka piippu on suorassa. Hoppi pois ja laitat suoraan sen, ennen kiinnitystä säädät hopin täysille ja katsot piippuun onko kumi ylhäällä keskellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
samsam

samsam


Viestien lukumäärä : 92
Join date : 02.03.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Pieksämäki

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeSu Huhti 04, 2010 6:10 pm

Ja sitten seuraavaan Very Happy mistä löytyy g36 aseesta moottorin kiristys/säätö ruuvi? En onnistunut löytämään tarpeeksi päteviä neuvontoja tai kuvia googlen avulla
Takaisin alkuun Siirry alas
Antti

Antti


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 15.06.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Tuusula

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeTo Huhti 08, 2010 5:33 pm

Ota pohjalevy pois, alta paljastuu moottorin kehikko, jossa se on. Siinä pienessä reiässä akselin kohdalla siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.plan-c.tk
Vilukki

Vilukki


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 22.06.2009
Paikkakunta : Kuopio

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 5:54 am

Antti kirjoitti:
Ota pohjalevy pois, alta paljastuu moottorin kehikko, jossa se on. Siinä pienessä reiässä akselin kohdalla siis.
Mulla moottorin sai suoraan säädettyä siinä pohjalevyssä olevasta reijästä Smile Siellä näky ainaki maruin ja JG pyssyissä hemmetin pieni kuusiokolo. Eli ei tarvinnut mitään ottaa pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Antti

Antti


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 15.06.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Tuusula

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 7:33 pm

Mulla oli JG:n pyssyssä muistaakseni sen kohdalla ristipääruuvi, jonka poistamalla pääsi käsiksi siihen 1,5mm kuusiokoloruuviin. Ei siis vissiin tarvinnutkaan ottaa pohjalevyä pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.plan-c.tk
Vilukki

Vilukki


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 22.06.2009
Paikkakunta : Kuopio

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 9:09 pm

Antti kirjoitti:
Mulla oli JG:n pyssyssä muistaakseni sen kohdalla ristipääruuvi, jonka poistamalla pääsi käsiksi siihen 1,5mm kuusiokoloruuviin. Ei siis vissiin tarvinnutkaan ottaa pohjalevyä pois.
Se ristipää on siinä säätöreijän vieressä Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
zoftaaja




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 09.03.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : pieksämäki

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeKe Huhti 21, 2010 7:03 pm

käykö tohon g&g gr16 carbine combo (hing speed) muiden valmistajien lippaat ja jos käy niin kertokaa mitkä ja laittakaa linkkii
Takaisin alkuun Siirry alas
Hekeee

Hekeee


Viestien lukumäärä : 43
Join date : 30.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Kangasniemi

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeKe Huhti 21, 2010 7:47 pm

zoftaaja kirjoitti:
käykö tohon g&g gr16 carbine combo (hing speed) muiden valmistajien lippaat ja jos käy niin kertokaa mitkä ja laittakaa linkkii

Kyllähän siihen pitäisi käydä aika monen valmistajan,pienellä varauksella(viilauksella) tosin.
Tämän lippaan muistaakseni ostin,ja hyvin toimiii Smile
http://www.milgear.fi/kauppa/product_info.php?cPath=25_40_59&products_id=696
Tämä lipas taas ei toiminut ihan 1:1: http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/MSPX-MAG-M16-SV
Takaisin alkuun Siirry alas
jassuu




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 06.10.2010

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeKe Loka 06, 2010 12:36 pm

Sunnuntain selkiönkallion pelissä. m700 kiväärin lukko meni jumiin koitettiin purkaa mut ei mitään järjellistä syytä näy miksi lukko olisi jumissa kellään kokemusta vastaavasta kyseessä siis bell:in m700
Takaisin alkuun Siirry alas
Pave

Pave


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 23.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeTo Maalis 10, 2011 9:12 pm

Oman aseeni gearboxi halkesi vähän, mutta ei pahasti ku veljen kanssa sitä viritettiin, että olisko mitään mahdollisuutta korjata sitä? Siitä sylinterin kohdalta suunnillee, melkee kokonaan halki. Vai kestääkö se jos vaa tökkää sisään aseeseen? Siis G3 SAS aseen gearboxi. http://img696.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img696/8057/15122010303.jpg Siinä olis tuommone ja tässä tällane
http://img26.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img26/5905/15122010304.jpg Mietin että jos sen sais kirjattua ku uus gearboxi siis pelkät kuoret maksaa n. 60 € ja sitten kaikki osat sisältä pitäis siirtää. Tai sit voisin ostaa uuden Gearboxin m120 virityksillä ja se ois n. 120 € Mutta jos tuon vaan sais korjattua ni ei tarttis mittää maksaa Smile Nii että laittakaa neuvoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rahi

Rahi


Viestien lukumäärä : 490
Join date : 01.05.2008
Ikä : 38
Paikkakunta : Päämaja

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeLa Maalis 12, 2011 7:52 pm

Suosittelen ehdottomasti hommaamaan suosiolla uuden boxin. Eipä noita haljenneita saa oikein korjattua. Halkeaa kuitenkin myöhemmin taas uudestaan.

Tietty voi vielä nyt toimia haljenneenakin, mutta kohta se boxi on koko matkalta poikki ja sitten toimivuus on mitä on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pexi69




Viestien lukumäärä : 91
Join date : 22.04.2008

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeLa Maalis 12, 2011 9:13 pm

Linkit ei toimi ainakaan itsellä.
Yksi tapa millä olen saanut boxin kestämään m120 tasolla reilun puoli vuotta (n.30k kuulaa).
Poraamalla pienen (2mm) reiän kohtaan jossa halkeama loppuu.
Tietenkin olisi aina syytä viilata varsin etuosan kulmat, mutta poraaminen toimi omalla kohdalla hiukan pidempään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pave

Pave


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 23.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeMa Maalis 14, 2011 7:12 pm

Ok kiitoksia. Itse ajattelin että vois hitsata tai laittaa jonkun kesätävän rautalangan laittas ympäri mutta tulis nii paljo työtä varsinki hitsauksessa Razz Vois ostaa uuden kyllä, mutta sitte pitää vaan kaikki siirtää uusiin kuoriin. On muuten ärsyttävää puuhaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
komA

komA


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 12.07.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Kuopio

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeMa Maalis 21, 2011 8:30 pm

Hitsauksesta ei tule mitään. A) MAGilla turha yrittääkkään, B) En ole löytänyt yhtään kunnollista lisäainetta TIGille, jolla kuoret saisi tinattua kasaan. Rautalangalla et saa mitenkään sitä pyöritettyä. Suosittelen ostamaan uudet kuoret. Käytettyinä löytää kympillä ja uutenakaan ei nuo kiinakuoret ole kuin max 30€.

Toki sittenhän hitsaus onnistuu kun kuoret tekee oikeasta raudasta eikä mistään sekotteessa jossa on muovista eläimiin. Jollekkin koneistajalle viet kuoret ja sanot, että haluat sellaiset jotka kestää. Esim normaali S235 voisi kestää jotain, mutta kestävämpi ja huoltoystävällisempi voisi olla RAEX. Sitä vielä voisi magillakin hitsata jos sattuu käymään tapaturma. Halpaa? Ei ole. Aineet maksaa ja työ varsinkin.


jassuu kirjoitti:
Sunnuntain selkiönkallion pelissä. m700 kiväärin lukko meni jumiin koitettiin purkaa mut ei mitään järjellistä syytä näy miksi lukko olisi jumissa kellään kokemusta vastaavasta kyseessä siis bell:in m700

Mitenkä jumi? Kaasuhan on kyseessä? Lukko ei liiku mihinkään suuntaan vai ei laukaise? Itselläni ei liikkunut mikään osa ja syynä oli yksinkertaisesti kahvan sisältä löytyvä jous oli huonossa kulmassa. Tästä johtui, että lukon kahva jumittui yläasentoon ja väkivallalla sai alas pöydällä, muttei paikallaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pave

Pave


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 23.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeKe Maalis 23, 2011 9:29 pm

Ok kiitti. Harmi vaan että uudet kuoret maksaa nii paljo. Kaikki oli kunnossa kunnes se hajos. Paljon osia vaihdoi tohon gearboxii, m110 jousi, uudet rattaat jne... Meinasin että vois saman tien ostaa valiin boxin jossa m120 virit ja moottori mukana, tulee vaa maksamaan. Harmi etten vielä voi ostaa :/ Mistä muuten saa gearbox v.2 kympillä, ois kiva tietää laittakaa linkkejä,kiitos. Ja sellasia jotka kestää sen m110 jousen.
Takaisin alkuun Siirry alas
komA

komA


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 12.07.2010
Ikä : 32
Paikkakunta : Kuopio

Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitimeKe Maalis 23, 2011 9:33 pm

Toiseen aseeseen jouduin hommaamaan kuoret ja maksoin 10€. Käytettynä tosin kuoret. Tuntui kestävän sen aikaa mitä itselläni oli. Välillä tuntuu siltä, että nuo kiinakuoret ovat kestävempiä kuin "oikeiden" valmistajien. Katsele rauhassa JH:ta niin saattaa joitain kuoria löytyä. Kiinaliikkeet on myös hyvä paikka löytää halpaa ja toimivaa osaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Empty
ViestiAihe: Vs: Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.   Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tekniset ongelmat ja niiden ratkaiseminen.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 5Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Airsoft-Pieksämäki :: Yleinen keskustelu :: Yleinen keskustelu-
Siirry: