Massachutes
Viestien lukumäärä : 15 Join date : 05.05.2008 Ikä : 30 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Search & Destroy Ti Huhti 26, 2011 9:24 am | |
| Tuli tässä kesken koulupäivän idea, että mitä jos ruvettais välillä kokeilemaan sellaista vähän taktiksempaa pelimuotoa eli search and destroyta. Eli Se menisi suurinpiirtein sillein että pelattaisiin kierroksittain sellaista pelimuotoa että jokaisen kierroksen aikana pitää eliminoida vastakkaisen puolen pelaajat tai Tuhota joku kohda. Se kohteen tuhoaminen voi olla vaikeata mutta sen voisi korvata jollakin vastineella. Tälläistä perusideaa olen miettinyt. Eli ei respoja kierroksien aikana. | |
|
Pave
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 23.11.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Vs: Search & Destroy Ke Huhti 27, 2011 6:30 pm | |
| Joo ihan hyvä idea. Myös sellainen olisi hyvä lisä joihinkin peleihin, että kun kuolee niin pääsee takaisin peliin, eikä joudu odottamaan kunnes kaikki ovat kuolleet. Vaikka sellainen että pitää käydä lähtöpaikassa ja olla siellä tietty aika ja pääsisi takaisin peliin. Sittenkun kohde on tuhottu niin peli loppuu. Ps: Tosin saattaa olla aika hölmö idea jos peli jatkuu loputtomiin... Mutta jotain tuollaista. Tai voisi esim. olla joku "medic" henkilö, joka voisi pelastaa tietyssä ajassa jos ehtii. | |
|
Sipilä
Viestien lukumäärä : 32 Join date : 02.07.2010 Ikä : 30 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Vs: Search & Destroy Ke Huhti 27, 2011 7:11 pm | |
| Hyviä ideoita, itselläkin olisi yksi: Freeze tag. Se menisi jotenkin näin että kun sinut ammutaan, jäät paikallesi ja odotat että pelaaja omalta puoleltasi esim. läppäsee selkään ja pääset taas pelaamaan. Peli päättyy kun kaikki omat tai vastustajat ovat kuolleet.
En tiedä onko tämä jo keksitty, mutta itse en ainakaan ole pelannut. | |
|
Rahi
Viestien lukumäärä : 490 Join date : 01.05.2008 Ikä : 38 Paikkakunta : Päämaja
| Aihe: Vs: Search & Destroy Ke Huhti 27, 2011 8:16 pm | |
| - Snake- kirjoitti:
- Tuli tässä kesken koulupäivän idea...jokaisen kierroksen aikana pitää eliminoida vastakkaisen puolen pelaajat
Tämähän on perusmätön idea. - Snake- kirjoitti:
- tai Tuhota joku kohde.
Vastaavaa voidaan toki kokeilla. Itse asiassa tätäkin on kokeiltu kerran hiekkamontulla. - Pave kirjoitti:
- Myös sellainen olisi hyvä lisä joihinkin peleihin, että kun kuolee niin pääsee takaisin peliin, eikä joudu odottamaan kunnes kaikki ovat kuolleet. Vaikka sellainen että pitää käydä lähtöpaikassa ja olla siellä tietty aika ja pääsisi takaisin peliin.
Tarkoitat kait respaa? On käytössä monissa pelimuodoissa. - Pave kirjoitti:
- Tai voisi esim. olla joku "medic" henkilö, joka voisi pelastaa tietyssä ajassa jos ehtii.
- Sipilä kirjoitti:
- Hyviä ideoita, itselläkin olisi yksi: Freeze tag. Se menisi jotenkin näin että kun sinut ammutaan, jäät paikallesi ja odotat että pelaaja omalta puoleltasi esim. läppäsee selkään ja pääset taas pelaamaan. Peli päättyy kun kaikki omat tai vastustajat ovat kuolleet.
En tiedä onko tämä jo keksitty, mutta itse en ainakaan ole pelannut. Lääkintämiessääntöjä on käytetty ja voidaan jatkossakin käyttää eri pelimuodoissa. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Search & Destroy | |
| |
|