Airsoft-Pieksämäki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Airsoft-Pieksämäki

#pmksoft
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Search & Destroy

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Massachutes

Massachutes


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 05.05.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Pieksämäki

Search & Destroy Empty
ViestiAihe: Search & Destroy   Search & Destroy Icon_minitimeTi Huhti 26, 2011 9:24 am

Tuli tässä kesken koulupäivän idea, että mitä jos ruvettais välillä kokeilemaan sellaista vähän taktiksempaa pelimuotoa eli search and destroyta. Eli Se menisi suurinpiirtein sillein että pelattaisiin kierroksittain sellaista pelimuotoa että jokaisen kierroksen aikana pitää eliminoida vastakkaisen puolen pelaajat tai Tuhota joku kohda. Se kohteen tuhoaminen voi olla vaikeata mutta sen voisi korvata jollakin vastineella. Tälläistä perusideaa olen miettinyt. Eli ei respoja kierroksien aikana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pave

Pave


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 23.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

Search & Destroy Empty
ViestiAihe: Vs: Search & Destroy   Search & Destroy Icon_minitimeKe Huhti 27, 2011 6:30 pm

Joo ihan hyvä idea. Myös sellainen olisi hyvä lisä joihinkin peleihin, että kun kuolee niin pääsee takaisin peliin, eikä joudu odottamaan kunnes kaikki ovat kuolleet. Vaikka sellainen että pitää käydä lähtöpaikassa ja olla siellä tietty aika ja pääsisi takaisin peliin. Sittenkun kohde on tuhottu niin peli loppuu.

Ps: Tosin saattaa olla aika hölmö idea jos peli jatkuu loputtomiin... Very Happy Mutta jotain tuollaista. Tai voisi esim. olla joku "medic" henkilö, joka voisi pelastaa tietyssä ajassa jos ehtii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sipilä

Sipilä


Viestien lukumäärä : 32
Join date : 02.07.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Pieksämäki

Search & Destroy Empty
ViestiAihe: Vs: Search & Destroy   Search & Destroy Icon_minitimeKe Huhti 27, 2011 7:11 pm

Hyviä ideoita, itselläkin olisi yksi: Freeze tag. Se menisi jotenkin näin että kun sinut ammutaan, jäät paikallesi ja odotat että pelaaja omalta puoleltasi esim. läppäsee selkään ja pääset taas pelaamaan. Peli päättyy kun kaikki omat tai vastustajat ovat kuolleet.

En tiedä onko tämä jo keksitty, mutta itse en ainakaan ole pelannut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rahi

Rahi


Viestien lukumäärä : 490
Join date : 01.05.2008
Ikä : 38
Paikkakunta : Päämaja

Search & Destroy Empty
ViestiAihe: Vs: Search & Destroy   Search & Destroy Icon_minitimeKe Huhti 27, 2011 8:16 pm

Snake- kirjoitti:
Tuli tässä kesken koulupäivän idea...jokaisen kierroksen aikana pitää eliminoida vastakkaisen puolen pelaajat
Tämähän on perusmätön idea.

Snake- kirjoitti:
tai Tuhota joku kohde.
Vastaavaa voidaan toki kokeilla. Itse asiassa tätäkin on kokeiltu kerran hiekkamontulla.

Pave kirjoitti:
Myös sellainen olisi hyvä lisä joihinkin peleihin, että kun kuolee niin pääsee takaisin peliin, eikä joudu odottamaan kunnes kaikki ovat kuolleet. Vaikka sellainen että pitää käydä lähtöpaikassa ja olla siellä tietty aika ja pääsisi takaisin peliin.
Tarkoitat kait respaa? On käytössä monissa pelimuodoissa.

Pave kirjoitti:
Tai voisi esim. olla joku "medic" henkilö, joka voisi pelastaa tietyssä ajassa jos ehtii.
Sipilä kirjoitti:
Hyviä ideoita, itselläkin olisi yksi: Freeze tag. Se menisi jotenkin näin että kun sinut ammutaan, jäät paikallesi ja odotat että pelaaja omalta puoleltasi esim. läppäsee selkään ja pääset taas pelaamaan. Peli päättyy kun kaikki omat tai vastustajat ovat kuolleet.

En tiedä onko tämä jo keksitty, mutta itse en ainakaan ole pelannut.
Lääkintämiessääntöjä on käytetty ja voidaan jatkossakin käyttää eri pelimuodoissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Search & Destroy Empty
ViestiAihe: Vs: Search & Destroy   Search & Destroy Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Search & Destroy
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Airsoft-Pieksämäki :: Yleinen keskustelu :: kehittämisideat-
Siirry: