Airsoft-Pieksämäki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Airsoft-Pieksämäki

#pmksoft
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Uusia pelipaikkoja

Siirry alas 
+7
A1M0
Pave
ökkölänpökö
monkey
kasez
Rahi
jussijulma
11 posters
KirjoittajaViesti
jussijulma

jussijulma


Viestien lukumäärä : 224
Join date : 22.04.2008
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimePe Loka 17, 2008 10:30 am

Olen käynyt katselemassa uusia pelipaikkoja ja mahdollisesti pari sopivaa paikkaa voisi olla tarjolla. Pelipaikat ovat 2-3 kilometrin päässä kaupungista. Tämä helpottaisi peleihin osallistumista koska paikalle pääsee vaikka kävellen. Uusista paikoista julkistan tarkempia tietoja vasta myöhemmässä vaiheessa.

Nyt alkaa jälleen hermoja raastava maanomistajien selvittäminen ja pelilupien anominen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rahi

Rahi


Viestien lukumäärä : 490
Join date : 01.05.2008
Ikä : 37
Paikkakunta : Päämaja

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimePe Loka 17, 2008 1:34 pm

Hienoa. Ikinä ei ole pahitteeksi olla useampia vaihtoehtoja pelipaikoiksi.
Olkonkangas oli alkuun erittäin hyvä tukkipinoineen. Nyt aukea osio keskellä hieman masentaa. Tosin vastikään käyttöönotettu ranta-alue tuo lisää vaihtelua pelialueeseen.
Selkiökin menettelee aina silloin tällöin vaihteluna Very Happy

Kangasniemen montulle on ollut jo jonkin aikaa tarkoitus rakennella lisää suojia, mutta viime aikaiset "teini angsti" tapahtumat (rakennelmien hajottaminen yms.) ovat vähentäneet intoa rakentaa mitään lisää, enemmänkin menee aikaa korjaamiseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
kasez




Viestien lukumäärä : 103
Join date : 03.07.2011
Ikä : 23
Paikkakunta : naarajärvi

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeSu Syys 04, 2011 4:52 pm

mun mielestä pieksämäelle voisi tehdä kunnon pelipaikan jossa ois rakennelmia,bunkkereita ja juoksuhautoja ynnämuuta jos sais kerralla jonkun alueen josta sit tekis hienon pelipaikan mut saatta olla se paikka vähän ongelma ja tavara mistä tehä niit mut olisin tulos ite rakentelemaan ainankin kaiken näkösii jos aikaa on jos saatas se alue niin voitas pitää tapahtuman jos niit sit rakenneltas

Isojen alkukirjainten, pilkkujen ja pisteiden käyttö on suotavaa -Rahi
Takaisin alkuun Siirry alas
Rahi

Rahi


Viestien lukumäärä : 490
Join date : 01.05.2008
Ikä : 37
Paikkakunta : Päämaja

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeSu Syys 04, 2011 9:19 pm

Rakennelmat on aina jees, mutta harvemmin löytyy innokkaita rakentajia. Toisekseen materiaalin hankinta on usein ollut esteenä, varsinkin jos puuhastelijoita on muutama hassu kaveri. Kokemuksesta voin todeta näin Kangasniemen hiekkamontun perusteella.
Takaisin alkuun Siirry alas
kasez




Viestien lukumäärä : 103
Join date : 03.07.2011
Ikä : 23
Paikkakunta : naarajärvi

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeMa Syys 05, 2011 5:48 am

Minun mielestä voisi kokeilla semmosen että laitetaan joskus pelit ja siin yhteydes ilmotetaan että ennen pelejä voi tulla rakentamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
monkey

monkey


Viestien lukumäärä : 166
Join date : 07.05.2011

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeMa Syys 05, 2011 9:00 am

softkassu kirjoitti:
Minun mielestä voisi kokeilla semmosen että laitetaan joskus pelit ja siin yhteydes ilmotetaan että ennen pelejä voi tulla rakentamaan.

Tätähän on kokeiltu Kangasniemellä, vapaaehtoisista on silloinkin pulaa.
(Eikä itse peleissäkän ollut kuin 10 henkeä)
Takaisin alkuun Siirry alas
kasez




Viestien lukumäärä : 103
Join date : 03.07.2011
Ikä : 23
Paikkakunta : naarajärvi

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeMa Syys 05, 2011 3:35 pm

No sitä voi nyt vielä miettiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
ökkölänpökö

ökkölänpökö


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 09.12.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Kuopio

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeMa Syys 05, 2011 7:57 pm

Sitä ei tosin tiedä kuinka ahkeraa porukkaa nyt ois tulossa talkoisiin, kun silloin keväällä oli vaikeuksia edes saada pelejä pystyyn pelaajien puutteessa. Voishan sen tietty tehdä niinkin että perus viikonloppupeleissä pelipaikkaa kunnostettaisiin jonkun verran ennen kun itse mättö alkaisi, tosin tuo voisi johtaa siihen että porukka tulee tunnin myöhässä välttääkseen nuo pikku askareet... Esim selkiöllä tien päädyssä ennen kivikkoa on muutamia 5cm paksuja haapoja(?) kaatunu siihen tielle ne voisi raivata ennen pelin alkua pienellä porukalla ennen kun joku onnistuu telomaan itsensä niihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pave

Pave


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 23.11.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeTo Syys 08, 2011 12:07 pm

Voisi tehdä kyselyn, että kuinka moni tulisi rakentamaan ja myös sellaisen kyselyn, missä kysyttäis, että kuinka monella olisi rakennustarpeita. Jos pitäisi pelkästään jonkun rakennuspäivän ja sitte lopuks vaikka joku peli, että pääsee testailee uusia juttuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
kasez




Viestien lukumäärä : 103
Join date : 03.07.2011
Ikä : 23
Paikkakunta : naarajärvi

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeTo Syys 08, 2011 6:35 pm

Joo ihan hyvä idea.
Takaisin alkuun Siirry alas
A1M0




Viestien lukumäärä : 48
Join date : 02.04.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : pieksämäki kontiopuisto

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeSu Syys 11, 2011 10:40 am

minä ainakin tulisin rakentamaan jos tämmöinen tulisi eteen
Takaisin alkuun Siirry alas
Tetris




Viestien lukumäärä : 192
Join date : 22.11.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : Pieksämäki

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeKe Maalis 14, 2012 5:28 pm

Onkos noista mahdollisista uusista pelipaikoista tullu lisää informaatiota ihan kesän varalle kyselisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Solttu




Viestien lukumäärä : 26
Join date : 07.04.2012
Ikä : 32
Paikkakunta : Varkaus

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeLa Huhti 07, 2012 11:07 pm

Terve
Olen Varkaudesta kotoisin oleva softaaja, viimeksi pelasin varmaan n3-4v sitten. Mutta taas on kiinnostanut aloittaa uudelleen. Täällä päin olisi yks mahtava cqb pelipaikka "ehkä", mutta tarvitsisin hieman opastusta. Eli noista lupien pyytämisestä ynm, eli olisi ehkä parempi jos joku kokeneempikin olisi mukana tuossa pelipaikan kyselyssä. Ja vielä sellanen juttu että olen armeijassa tällä hetkellä niin en voi kun viikonloppu lomilla hoitaa näitä asioita, jos aika riittää.

Sen verran vielä että aiemmin oli jo hankittu luvat tuonne paikkaan, mutta siellä ei kerettykkään käydä pelaamassa, kun luvan hakija lopetti harrastuksen tai jtn vastaavaa. Ja tästä on aikaa jo monta vuotta. Kuvia minulla ei ole pelipaikasta, voin tietysti ottaa. Armeijaan olen taas lähdössä maanantaina, joten jos olette kiinnostuneet käymään varkaudessa päin niin ilmoittakaa vaikka sähköpostilla koska sillä varmasti saa yhteyttä.

Sen verran pelipaikasta että se on 10v suljettuna oleva hotelli/ravintola.
Takaisin alkuun Siirry alas
Solttu




Viestien lukumäärä : 26
Join date : 07.04.2012
Ikä : 32
Paikkakunta : Varkaus

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeMa Huhti 09, 2012 10:39 am

Kukas teillä hoitaa siellä pieksänmäellä nuo lupa hommat?
Takaisin alkuun Siirry alas
Roppari

Roppari


Viestien lukumäärä : 214
Join date : 14.05.2008
Ikä : 35
Paikkakunta : Pieksämäki

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeTi Huhti 10, 2012 7:28 am

Tervehdys!

Uudet pelipaikat kuulostavat aina hyviltä lähiseudulla. Ja tuohon kysymykseen että kuka meillä hoitelee lupahommia: Viimeisimmät lupa-asiat on hoitanut Juha (Jussijulma), mutta sinänsä meillä ei mitään vastuuhenkilöä lupa-asioille vaan ne on yleensä hoitanut hän, kuka sattuu sitä uutta pelipaikkaa uumoilemaan porukan käyttöön. Minä ja Vilikin käytiin joskus vuosia taaksepäinä kyselemässä lupia Kukkaroniemeen.

Lupien pyytäminen toimii seuraavalla tavalla: Otatte selvää kuka kyseisen paikan omistaa ja sen jälkeen vain lähdette kyselemään kyseiseltä henkilöltä / järjestöltä, että voisiko paikkaa käyttää airsoft-harrastukseen. Yleensä tässä vaiheessa hommaan saattaa tulla hiukan byrokraattisia mutkia tyyliin: "Juu, minä omistan sen maaläntin mut se talo kuuluu sille ja tälle. Kysykää häneltä." Mutta kysyvä ei tieltä eksy, joten jatkaa vaan soittelua tai sähköpostittamista.

Lisäksi nuo kuvat paikasta olisivat todella tervetulleita että näkisi vähän minkälaisen ympäristön keskellä paikka olisi.

Takaisin alkuun Siirry alas
Solttu




Viestien lukumäärä : 26
Join date : 07.04.2012
Ikä : 32
Paikkakunta : Varkaus

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeTi Huhti 10, 2012 7:40 am

Joo no pitää katella nuitten kuvien kanssa, katon jos kerkeen viikonloppuna räpsäyttämässä muutamat kuvat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pexi69




Viestien lukumäärä : 91
Join date : 22.04.2008

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 7:43 pm

Sen verran tuosta pelipaikasta, jos en ole väärässä.
Kyseessä taitaa olla taipaleen kanavan hotelli?
Muuten suht hyvällä paikalla, mutta ihmisiä liikkuu mestan vierestä paljon.
Parkki tilaa on vaikka muille jakaa.
Sanomattakin selvää ettei rakennuksen ulkopuolelle ole mitään asiaa pyssyjen kanssa.

Mikäli saat paikan luvat järjestymään, pelaajia riittää varmasti pidemmästäkin matkasta, sen verran mahtava mesta sisältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Solttu




Viestien lukumäärä : 26
Join date : 07.04.2012
Ikä : 32
Paikkakunta : Varkaus

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 8:15 pm

Joo taipaleen kanavan hotelli on kyseessä, ja siellä oli aikasemmin jo luvat. Mutta siellä ei keretty käydä, kun henkilö joka hankki luvat lopetti kait harrastuksen ja en ole saanut häneen yhteyttä. Olisiko mahdollista saada vaikka pieksänmäeltä joku, joka on hoitanut noita lupa asioita ennenkin voinut tulla mukaan kysymään tuosta. Niin olisi joku kokeneempikin mukana, eikä menisi koko homma paskaks eikä sitten ikinä saada lupia sinne Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Pexi69




Viestien lukumäärä : 91
Join date : 22.04.2008

Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitimeLa Huhti 14, 2012 8:37 pm

Itse olen useastikkin noita lupia kysellyt, vaikka Keravalla tällä hetkellä asustelenkin niin voin kyllä olla mukana.
Alkuunsa ota yhteyttä warkauden kaupungin rakennusvirastoon ja selvitä kuka kyseisen mestan omistaa tällä hetkellä, samalla saat selvitettyä että onko rakennukselle suunnitelmia lähivuosina.
Jos ja kun omistaja selviää, jatketaan hommaa siitä, mikäli tarviit jeesiä, laita yv:tä niin saat numeroni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uusia pelipaikkoja Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia pelipaikkoja   Uusia pelipaikkoja Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uusia pelipaikkoja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Uusia pelimuotoja.
» Internetsivusto selkeyttämään toimintaa ja houkuttelemaan uusia pelaajia

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Airsoft-Pieksämäki :: Yleinen keskustelu :: kehittämisideat-
Siirry: