Airsoft-Pieksämäki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Airsoft-Pieksämäki

#pmksoft
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Viikonloppu vierailu 24.4. Kuopio, Sorsasalmi

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Pöllänen

Pöllänen


Viestien lukumäärä : 130
Join date : 03.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : JKL

Viikonloppu vierailu 24.4. Kuopio, Sorsasalmi Empty
ViestiAihe: Viikonloppu vierailu 24.4. Kuopio, Sorsasalmi   Viikonloppu vierailu 24.4. Kuopio, Sorsasalmi Icon_minitimeMa Huhti 18, 2016 7:55 am

ILMOITTAUTUMINEN: http://kuopiosoft.com/sm/index.php?topic=1481.0

Heipä hei!
Eli tarkoituksena on lähteä vierailemaan Kuopio-Softin seuduilla tulevana sunnuntaina.
Kyytejä koitetaan saada niin, että ainakin kaksi autollista ihmisiä saataisiin lähtemään peleihin, mutta jos tiedät että sinulla on auto ja olet lähdössä niin ilmoita tänne että sinulla on tilaa kyydissä.

Minun kyytiini mahtuu 4henk. Pieksämäen alueelta ja matkalta kuopioon.
Tietysti jos kyytiin hyppäät olethan valmis maksamaan pienen bensamaksun minulle.

Minut saa kiinni joko FB tai täältä YV:llä (näissä voi kyselöä mm. minun puhelinnro.)

Mikko"Pöllänen"Pöllänen
______________________________________________
Minimi Pelaajaraja: 10
Aika: Sunnuntaina 24.4 Klo 11 paikalle 10:30 jotta ensimmainen erä päästään aloittamaan klo 11
Paikka: Sorsasalo

Pelit perutaan mikäli La 23.4 Klo 18 mennessä ei ole riittävästi osallistujia.

HOX uudet alle 18v pelaajat jotka eivät ole vielä tuoneet vastuunvapautuslomaketta !Vastuunvapautuslomake toimitetaan hallituksen jäsenelle, ulkopuoliselle pelinjärjestäjälle esitetään lomake pelin alkaessa.
Lomake-->  http://kuopiosoft.com/sm/index.php?topic=1247.0

Sankalasit kielletty alle 18-vuotiailta, aseet pidetään peitettyinä alueelle saakka.

Muuta:


Ilmoittautumalla peliin osoitat, että olet lukenut yhdistyksen pelisäännöt sekä ymmärtänyt ne.
Takaisin alkuun Siirry alas
jussijulma

jussijulma


Viestien lukumäärä : 224
Join date : 22.04.2008
Paikkakunta : PIEKSÄMÄKI

Viikonloppu vierailu 24.4. Kuopio, Sorsasalmi Empty
ViestiAihe: Vs: Viikonloppu vierailu 24.4. Kuopio, Sorsasalmi   Viikonloppu vierailu 24.4. Kuopio, Sorsasalmi Icon_minitimeMa Huhti 18, 2016 11:28 am

Olemme ilmoittautuneet kuopion peliin:

Juha Kalliola
Kasperi Kalliola
Julius Kalliola
Toni Mökkönen

Ps. Kyyti on minun auton osaltani jo täynnä ellei muutoksia kokoonpanossa ilmaannu ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Viikonloppu vierailu 24.4. Kuopio, Sorsasalmi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Viikonloppu pelit 24.2.18
» Viikonloppu pelit 25.8.18
» Viikonloppu pelit selkiönkalliolla
» Viikonloppu pelit 10.2 Lauantaina! Klo 12.00
» viikonloppu pelit selkiöllä 10.7

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Airsoft-Pieksämäki :: Pelit :: Tulevat pelit-
Siirry: