Airsoft-Pieksämäki

#pmksoft

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

M: M4A1 sähköpyssy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
TheFinnViking

Viestien lukumäärä : 342
Ikä : 17

ViestiAihe: M: M4A1 sähköpyssy   Su Marras 20, 2016 4:39 pm

Viimein taas toimiva, entistäkin ehompi coltti etsii uutta kotia!

Itse pyssy on sisäisesti ja ulkoisesti kokenut monenmoista. Alunperin tämä oli Maruin M733-commando, josta jäljellä taitaa olla vain sisäpiippu ja bufferiputki.
Rataslaatikon kuoret ovat Systeman, kuten rattaat ja sylinterikin. Kaikki paitsi nuo em. rattaat olivat kuluneet minua edeltävällä omistajalla niin paljon, että niiden elinikä tuli vastaan hyvin pian. Olen aseen ostamisen jälkeen vaihtanut oikeastaan kaiken rataslaatikon sisältä, johdot, etupään, moottorin ja tukin.
Tällä hetkellä pyssyssä on M4A1-kiskollinen etupää ja LE-tukki. Sisällä on G&P M120 moottori, G&P kontaktit paksuhkoilla johdoilla, ASG ultimate sylinterinpää, ASG ultimate mäntä (juustotettu), Systema jousenohjain, joku hassu jousi ja GATE aktiivijarrullinen MOSFET. Näiden lisäksi pyssy on juuri shimmitetty ja AoE korjattu.

Vikoja on sen verran mitä yleensäkin colteissa, etupää vähä venkslaa ja pari kosmeettista osaa puuttuu mukaanlukien virityskahvan kuoleentunut jousi ja rungon muovinupit.

Mukaan tulee:

- M203-kranaatinheitin
- Iso pussi varaosia (sisältää sisuskaluja ja M733 ulko-osia ja muita tämmösiä)
- 6 lipasta, 68bb lippaita 4kpl, 82bb ja 130bb lippaita kumpiakin 1
- 1-pistehihna
- Voin heittää mukaan säkillisen kaikkea tarpeellista ilmaiseksi.
- Peq-boxi akulle (musta)

Tarvitset siis vain Peq-laatikkoon sopivan LiPon tai jonkun oman viritelmän akulle ja laturin.

Hintapyyntö: 200€

Yhteydenotto:
email: wille.lehmonen (ät) hotmail.com
WhatsApp: 0403526360

Kuvat ja kaupat saa helpommin ja nopeammin WhatsAppin kautta, ei mahdottomuus sähköpostillakaan.

~Ensiferum - Bonus song
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

M: M4A1 sähköpyssy
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Airsoft-Pieksämäki :: Yleinen keskustelu :: Kauppapaikka-
Siirry: